Spirit Horses
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ter verduidelijking....

2 plaatsers

Ga naar beneden

Ter verduidelijking.... Empty Ter verduidelijking....

Bericht  Faelan wo jul 08, 2009 4:50 pm

Kijk, ik denk niet dat iedereen het helemaal snapt... Heavenly is de enige kudde in dit gebied, geleidt door Young, en alle paarden die bij 'Hengsten' en 'Merries' staan zitten in zijn kudde. Een hengst moet proberen een eigen kudde te vormen door merries in zijn kudde te vragen, maar dat gaat niet zo maar, je moet elkaar eerst leren kennen, dat doe je in verschillende topics; je gaat daar elkaar leren kennen, en als je paarden genoeg tijd met elkaar doorgebracht hebben mag de hengst de merrie in zijn 'groepje' vragen. Dit 'groepje' is geen eigen kudde; je moet zo in totaal 20 paarden in je 'groepje' kunnen krijgen voordat je een eigen kudde kan oprichten; dan meldt je dit aan mij en maak ik een geheel nieuw forum voor jou kudde.
Tot dan blijf je in hetzelfde gebied, en je bent een lid van Young zijn kudde, maakt niet uit in welk topic dat je bezig bent. Maar als je in 1 topic bezig bent, en je hebt een ander paard nodig, moet je niet in een ander topic gaan binnenvallen om dat paard te halen; daar is het misschien nacht ofzo, je kan niet zomaar iemand in het midden van een gesprek gaan storen. Je blijft in 1 topic, en trekt je van de rest niet aan; als je dan toch zo nodig een ander paard nodig hebt kan je naar die persoon een berichtje sturen, maar je blijft uit mekaars topic.
Ja, je mag in meerdere topics actief zijn met 1 paard, maar dan tellen die andere topics even niet meer mee; wat daar gebeurd maakt niet uit in jou topic.

Ik weet niet of dit duidelijk was, ik ben niet zo goed in uitleggen.


Laatst aangepast door Faelan op wo jul 08, 2009 4:54 pm; in totaal 3 keer bewerkt

Faelan
Admin

Aantal berichten : 149
Registratiedatum : 03-07-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Antwerpen, België & Szana, Hongarije

https://spirithorses.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Ter verduidelijking.... Empty Re: Ter verduidelijking....

Bericht  verena wo jul 08, 2009 4:51 pm

oke,ik snap het!
verena
verena
Gamma
Gamma

Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 08-07-09
Leeftijd : 26
Woonplaats : Ooit,Ooit,vertel ik het

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum