Spirit Horses
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Verontschuldigingen

Ga naar beneden

Verontschuldigingen Empty Verontschuldigingen

Bericht  Faelan za sep 05, 2009 6:58 pm

Het spijt me echt enorm dat ik zo lang onactief ben geweest, en daarom is de site een beetje erg dood gebloeid. Ik hoop in ieder geval terug wat leven in Spirit Horses te blazen, en hoop dat jullie weer mee willen doen. Ik ga mijn uiterste best doen om steeds actief te blijven, tijdens school is dit voor mij gemakkelijker dan tijdens de vakantie.
Ik ben elke dag buiten woensdag en het weekend ongeveer rond 6 uur thuis, ik ga ongeveer om 11 uur slapen. Daartussen kan ik dus actief zijn... In het weekend heb ik de hele dag tijd, tenzij ik natuurlijk ergens heen ga (maar dat zal ik proberen te melden).
Als verontschuldiging mag iedereen 1 paard kiezen die jij speelt, en die mag 1 rang hoger gaan.

Ik ga nieuwe manieren maken om bij Heavenly te geraken, en eens overwegen of ik er nieuwe gebieden en gevaren bij ga doen. Tips, voorstellen en klachten zijn steeds welkom en ik zal ze zo snel mogelijk beantwoorden en overwegen. Je mag me ook steeds op Horsestreet contacteren.
x- Faelan

Faelan
Admin

Aantal berichten : 149
Registratiedatum : 03-07-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Antwerpen, België & Szana, Hongarije

https://spirithorses.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum