Spirit Horses
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Young ~ Welkom

+2
Tinkerprincess
Faelan
6 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Young ~ Welkom Empty Young ~ Welkom

Bericht  Faelan za jul 04, 2009 12:00 am

Het was al een hele tijd geleden sinds de paarden van de eens grote en machtige kudde Heavenly het gebied verlaten hadden. Toen de ouders van Young waren overleden, en Young zelf nog een veulen was, had niemand vertrouwen gehad in de toekomstige leider. Maar Young zelf was standvastig in het gebied gebleven, hij geloofde dat er ooit weer paarden zouden terug keren, en ook al duurde het jaren, hij zou hier blijven om ze op te wachten. En uiteindelijk werden zijn lange jaren van geduld en eenzaamheid beloond. Het eerste leven dat verscheen was een hengst, die zich voorzichtig in Young's gebied had gewaagd, hij had hem verwelkomt en was te weten gekomen dat zijn naam Navarano was, verder wist hij niet veel over hem. Nu ving Young nog andere geuren op; van andere paarden, en hij kon niet wachten om ze te leren kennen. Hij draafde het grote gebied langzaam door, terwijl hij voortdurend met zijn oren rond draaide en zijn donkere ogen de omgeving liet verkennen, op zoek naar nieuw leven.

Faelan
Admin

Aantal berichten : 149
Registratiedatum : 03-07-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Antwerpen, België & Szana, Hongarije

https://spirithorses.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Young ~ Welkom Empty Epona

Bericht  Tinkerprincess za jul 04, 2009 12:10 am

Epona draafde wat rond zoals ze al een hele maand doet. Ze was wel al een andere paarden tegekomen maar die jaagde haar altijd weg. Ze wist niet wat ze verkeerd deed. Na een lange tocht was ze wat moe geworden van het draven en ging ze over in stap. Toen viel haar een nieuw paard op. Zou ze het riskeren om kennis te maken? Achja waarom ook niet dacht ze en ze ging op de vreemdeling af.
Tinkerprincess
Tinkerprincess
Beta
Beta

Aantal berichten : 244
Registratiedatum : 03-07-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Somewhere in Belgium :)

http://www.horsestreet.net/user.php?id=120

Terug naar boven Ga naar beneden

Young ~ Welkom Empty Young

Bericht  Faelan za jul 04, 2009 12:19 am

Young stak zijn neus de lucht in terwijl hij zijn ogen gesloten had, hij nam eens diep adem en net toen hij dat deed; merkte hij dat één van de geuren verbazingwekkend hard toegenomen was. Hij deed zijn hoofd traagjes terug naar beneden en opende zijn ogen, om een nieuw, onbekend paard in zijn gezichtsveld op te merken. Zijn houding was trots, maar niet afschrikwekkend, terwijl hij zijn ogen over het paard heen liet rollen, het was een merrie, die waren altijd wel welkom! Uiteindelijk besloot hij haar te begroeten, dat zou wel het beste zijn om te doen wou hij een kudde oprichten. "Een goeiedag gewenst." Zo begon zijn begroeting, hij was zijn sociale vermogen even kwijt gespeeld door zo lang alleen te zijn, maar dat kwam wel weer terug.

Faelan
Admin

Aantal berichten : 149
Registratiedatum : 03-07-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Antwerpen, België & Szana, Hongarije

https://spirithorses.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Young ~ Welkom Empty Epona

Bericht  Tinkerprincess za jul 04, 2009 12:25 am

Toen ze wat korter kwam zag ze duidelijk dat het een hengst was hij zag er heel trots uit en straalde fierheid uit. Epona was er van onder de indruk en toen hij nogal statisch haar begroete glimlachte ze even. "Dankje, ook voor jou een goede dag" Dit was al een goed begin voor Epona, ze was het niet gewoon dat ze niet onmiddelijk werd afgesnauwd. "Ik heet Epona en was wat aan het rondkijken hier, zijn hier ergens kuddes waar ik me zou kunnen bijvoegen denk je?" Ik vroeg me af of hij bij een kudde zat of dat hij ook alleen was.
Tinkerprincess
Tinkerprincess
Beta
Beta

Aantal berichten : 244
Registratiedatum : 03-07-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Somewhere in Belgium :)

http://www.horsestreet.net/user.php?id=120

Terug naar boven Ga naar beneden

Young ~ Welkom Empty Young

Bericht  Faelan za jul 04, 2009 12:34 am

Young luisterde aandachtig naar wat ze zei, dacht op zijn beurt even na en beantwoordde dan haar vraag: "Vroeger was hier een grote kudde, de paarden zijn helaas weg getrokken, ik ben achter gebleven om hen op te wachten voor hun terugkomst, maar op het moment ben ik nog redelijk eenzaam; buiten mij is er nog één enkele hengst die hier ergens rond dwaalt. Mijn plan was om een kudde op te richten, maar zonder paarden gaat dat niet." Hij lachte even toen hij dit gezegd had, maar realiseerde zich dan plots dat hij zich zelf nog niet had voorgesteld: "Oh! Ik heet trouwens Young, wat onbeleefd. Aangenaam, Epona!"

Faelan
Admin

Aantal berichten : 149
Registratiedatum : 03-07-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Antwerpen, België & Szana, Hongarije

https://spirithorses.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Young ~ Welkom Empty Epona

Bericht  Tinkerprincess za jul 04, 2009 12:45 am

Terwijl hij haar aan het uitleggen was over de kudde gleden Epona's ogen over de hengst. "Ahzo dus je bent ook alleen net zoals ik." Antwoorde ze. Ze hield haar hoofd wat hoger. "Waaaauw je eigen kudde opstarten, moedig van je!" Ging ze verder. Zou hij haar willen opnemen in zijn tot nu toe een-mans-kudde? Ze ging op zen minst proberen hem te overtuigen, ze strekte haar benen volledig en haar hoofd hoog in de lucht. "Aangenaam kennismaken Young"
Tinkerprincess
Tinkerprincess
Beta
Beta

Aantal berichten : 244
Registratiedatum : 03-07-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Somewhere in Belgium :)

http://www.horsestreet.net/user.php?id=120

Terug naar boven Ga naar beneden

Young ~ Welkom Empty Magic Beauty

Bericht  rez349 za jul 04, 2009 11:18 am

Magic Beauty zag de twee paarden en draafde er naar toe ze zei hoi ik ben Magic Beauty
rez349
rez349
Delta
Delta

Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 03-07-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Young ~ Welkom Empty Magic Beauty

Bericht  rez349 za jul 04, 2009 11:29 am

Magic Beauty vroeg is er hier misschien een kudde ik word heel vaak weggejaagd door jagers en daar heb ik genoeg van
rez349
rez349
Delta
Delta

Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 03-07-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Young ~ Welkom Empty Young

Bericht  Faelan za jul 04, 2009 11:59 am

Young lachte even maar dan schrok hij op toen hij de andere merrie opmerkte. Hij had niet echt meer opgelet toen hij met Epona aan het praten was. "Kijk nou, meer leven. Dat komt ook plots. Hallo Magic Beauty. Mijn naam is Young, ik ben de kudde op het moment, er zijn niet zo veel paarden meer in dit gebied, maar ik zou daar graag wat aan veranderen." Hij keek weer terug naar Epona, en dan weer naar Magic Beauty, een subtiele hint.

Faelan
Admin

Aantal berichten : 149
Registratiedatum : 03-07-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Antwerpen, België & Szana, Hongarije

https://spirithorses.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Young ~ Welkom Empty Magic Beauty

Bericht  rez349 za jul 04, 2009 12:02 pm

Magic Beauty bedankt Magic Beauty zei hoi tegen Epona ik ben Magic Beauty
rez349
rez349
Delta
Delta

Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 03-07-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Young ~ Welkom Empty Epona

Bericht  Tinkerprincess za jul 04, 2009 12:06 pm

Er was een nieuwe merrie ineens opgedoken en Epona begroete haar "Ah hallo Magic Beauty, mooie naam trouwens. Ikzelf was ook opzoek naar een kudde hoor, ik loop al een maand te dwalen hier!" Dit vind Epona echt geweldig 2 nieuwe paarden ontmoet en nog geen een keer weg gestuurd.
Tinkerprincess
Tinkerprincess
Beta
Beta

Aantal berichten : 244
Registratiedatum : 03-07-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Somewhere in Belgium :)

http://www.horsestreet.net/user.php?id=120

Terug naar boven Ga naar beneden

Young ~ Welkom Empty Magic Beauty

Bericht  rez349 za jul 04, 2009 12:09 pm

dat is irritant rond dwalen maar ja zo gaat het nou eenmaal Magic Beauty ging even grazen
rez349
rez349
Delta
Delta

Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 03-07-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Young ~ Welkom Empty Young

Bericht  Faelan za jul 04, 2009 12:13 pm

Young glimlachte, hij was blij dat ze allemaal blijkbaar overeenkwamen op het eerste gezicht. "Dit gebied staat altijd open, als jullie willen mogen jullie hier blijven, maar als jullie weg willen... mag je dat altijd doen." Hij brieste even en dacht na, dan zei hij: "Als jullie willen, kan ik het gebied laten zien. Het is altijd gemakkelijker als je een beetje weet waar alles is, anders loop je misschien verloren."

Faelan
Admin

Aantal berichten : 149
Registratiedatum : 03-07-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Antwerpen, België & Szana, Hongarije

https://spirithorses.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Young ~ Welkom Empty bedankt

Bericht  rez349 za jul 04, 2009 12:15 pm

oke vind ik goed ga je mee Epona
rez349
rez349
Delta
Delta

Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 03-07-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Young ~ Welkom Empty Epona

Bericht  Tinkerprincess za jul 04, 2009 12:17 pm

"Klinkt goed, leid ons maar rond, ik volg wel" Glimlachte Epona. Tot nu toe zag ze het wel zitten om bij Young in de kudde te gaan, hij was een vriendelijk hengst. Ze wachte vol ongeduld om op verkenning te gaan.
Tinkerprincess
Tinkerprincess
Beta
Beta

Aantal berichten : 244
Registratiedatum : 03-07-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Somewhere in Belgium :)

http://www.horsestreet.net/user.php?id=120

Terug naar boven Ga naar beneden

Young ~ Welkom Empty Magic Beauty

Bericht  rez349 za jul 04, 2009 12:21 pm

Magic Beauty zag iemand die ze al kende van vroeger ze zij oo nee niet hij toen ik een veulen was plaagde hij mij altijd
rez349
rez349
Delta
Delta

Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 03-07-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Young ~ Welkom Empty Young

Bericht  Faelan za jul 04, 2009 12:25 pm

Hij keek om maar zag niet meteen iemand. "Wie bedoel je? Ik zie niemand. Kom nou maar." Hij hief zijn hoofd op, draaide zijn oren rond en twijfelde over waar hij eerst heen zou gaan, dan keek hij om naar de twee merries. "Oke, we zullen langs de bossen gaan, dan lopen we wat in de schaduw, het is een warme dag vandaag. Van daar lopen we achter een heuvel, over het zand en daar ligt het grote water, dan kunnen we wat afkoelen." Hij zette zichzelf in gang en zwierde daarmee met zijn staart. Zijn passen waren lang en relaxed, terwijl hij zijn ogen op het bos hield dat enkele tientallen meters van hen af lag. "Hou je ogen goed open in het bos, zelfs op een warme en lichte dag als deze zie je niet altijd wat er op je pad ligt. Uitstekende wortels of lage takken zijn niet zeldzaam."

[Met het grote water bedoelt hij de zee en het zand is het strand, even ter verduidelijking xD Er is hier ook nog niemand buiten ons gedrie en mijn Navarano :p]

Faelan
Admin

Aantal berichten : 149
Registratiedatum : 03-07-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Antwerpen, België & Szana, Hongarije

https://spirithorses.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Young ~ Welkom Empty grote water

Bericht  rez349 za jul 04, 2009 12:30 pm

toen Magic Beauty aankwam ging ze meteen het water in
rez349
rez349
Delta
Delta

Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 03-07-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Young ~ Welkom Empty Epona

Bericht  Tinkerprincess za jul 04, 2009 12:31 pm

Epona luisterde aandachtig naar Young. Waaaw dacht ze, bossen! Daar hield ze van. "Oke ik zal mijn ogen goed openhouden!" Riep ze. Ze zwierde met haar hals en probeerde Young bij te houden, ze liep links achter hem.
Tinkerprincess
Tinkerprincess
Beta
Beta

Aantal berichten : 244
Registratiedatum : 03-07-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Somewhere in Belgium :)

http://www.horsestreet.net/user.php?id=120

Terug naar boven Ga naar beneden

Young ~ Welkom Empty Magic Beauty

Bericht  rez349 za jul 04, 2009 12:39 pm

Magic Beauty zei ik ben een beetje vooruit gegaan ik speelde hier altijd toen ik klein was ik woonde hier
rez349
rez349
Delta
Delta

Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 03-07-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Young ~ Welkom Empty Re: Young ~ Welkom

Bericht  rez349 za jul 04, 2009 1:10 pm

Magic beauty ging naast Epona staan grazen
rez349
rez349
Delta
Delta

Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 03-07-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Young ~ Welkom Empty Young

Bericht  Faelan za jul 04, 2009 2:24 pm

Young knipperde even verdwaasd met zijn ogen toen Magic Beauty dat zei, hij antwoordde: "Vreemd, ik herken je niet. Maar goed, ik was zelf nog een veulen toen iedereen vertrok, en ik kende niet iedereen. Het maakt al niet uit, daar is het bos; opletten nu." Young ging voorop, en hij seinde Epona en Magic Beauty als er een wortel of tak vervaarlijk naar hen uit stak. "Dit bos is eigenlijk een gevaarlijke plek, een van de weinigen in dit gebied, maar je moet er door om bij sommige belangrijke plekken te geraken. Zo geeft dit bos toegang tot een klein, maar groen en dicht begroeid grasveld. Het is ideaal om in de winter te grazen, omdat er voor een vreemde rede weinig sneeuw valt. Verder lopen er enkele kleine riviertjes door, en er zijn talrijke verschillende soorten andere wilde dieren, sommige gevaarlijk, anderen minder." Door al dat praten was hij bijna vergeten te kijken waar hij liep, hij zag net een wortel voor zijn hoeven en hij kon nog net omhoog springen om hem te ontwijken. "Oeps, maar je moet dus altijd blijven opletten!" grinnikte hij.

[Verhaal kan niet kloppen aangezien Magic Beauty 3 jaar is en Young 8, dat wil zeggen dat het minstens 5 of 6 jaar geleden is dat Young werd achtergelaten en toen was Magic Beauty nog niet geboren :p]

Faelan
Admin

Aantal berichten : 149
Registratiedatum : 03-07-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Antwerpen, België & Szana, Hongarije

https://spirithorses.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Young ~ Welkom Empty Epona

Bericht  Tinkerprincess za jul 04, 2009 2:35 pm

Epona keek wat rond in het bos terwijl Young hun wat aan het uileggen was. Het zag er inderdaad wat griezelig uit, niet het soort bos dat Epona voor ogen had. Ze kreeg ineens een kille rilling over haar lichaam. "Is het nog ver?" vroeg Epona.
Tinkerprincess
Tinkerprincess
Beta
Beta

Aantal berichten : 244
Registratiedatum : 03-07-09
Leeftijd : 34
Woonplaats : Somewhere in Belgium :)

http://www.horsestreet.net/user.php?id=120

Terug naar boven Ga naar beneden

Young ~ Welkom Empty Young

Bericht  Faelan za jul 04, 2009 5:19 pm

"Niet echt, nee." antwoordde hij, terwijl hij zich nu weer op de weg concentreerde. "Nog even hier langs... Dan nog enkele meters lopen..." Het zonlicht brak een eindje verderop al weer volop door. "Dat wordt even terug wennen." zei hij, terwijl hij aandraafde en de laatste bomen van het bos voorbij liep. "Zo, dat was dat, nu langs deze heuvel, en daar achter ligt het zand met het water." Hij keek even achterom, om te zien of Epona en Magic Beauty volgden, en draafde dan vrolijk, met trots geheven benen, verder door het gras.

Faelan
Admin

Aantal berichten : 149
Registratiedatum : 03-07-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Antwerpen, België & Szana, Hongarije

https://spirithorses.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Young ~ Welkom Empty kloppen

Bericht  rez349 za jul 04, 2009 5:20 pm

[oja ik keek niet naar de leeftijd van young]
rez349
rez349
Delta
Delta

Aantal berichten : 39
Registratiedatum : 03-07-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Young ~ Welkom Empty Re: Young ~ Welkom

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum